אמנת שירות

ברקאי קפיטל חרטה על דגלה מתן שירות מקצועי ללקוחותיה כאחד מערכי היסוד המרכזיים שלה.
גישתנו זו, שמה את הלקוח במרכז העשייה השוטפת ורואה במתן שירות מקצועי ואיכותי תנאי הכרחי להשגת אמונו.

אנו, בברקאי קפיטל, מחויבים, תמיד, לפעול ברוח חזון החברה ובהתאם לערכיה ולאמות המידה שקבעה לה למתן שירות מקצועי,
איכותי, אחראי וזמין ללקוחותיה במטרה ליצור עם לקוחותינו יחסי אמון ואמינות הדדיים, לטווח ארוך.

באמנה זו, אנו מצהירים ומתחייבים בפני לקוחותינו כדלקמן:

  • לנהוג בהגינות, בהוגנות ובכבוד לכל לקוח ולקוח.
  • לשמור ולהגן על פרטיותיו של כל לקוח.
  • לטפל בפניית לקוח תוך מתן מענה מקצועי ומדויק בפרקי הזמן המוגדרים מטה ובהתאם למפורט בחוזר שירות סוכנים המפורסם ע"י רשות שוק ההון והביטוח ומעודכן מעת לעת.
  • לספק ללקוח מענה ראשוני בהקדם האפשרי ולכל המאוחר תוך 2 ימי עסקים, ממועד קבלת פנייתו.
  • למסור ללקוח וללקוח לשעבר, לבקשתו, כל מסמך הקשור אליו ואשר נמצא ברשותנו, בהתאם ובכפוף לכל דין.
  • להעביר כל אישור, מסמך או בקשה של לקוח לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר ביטוחי, תוך 7 ימי עסקים מפניית הלקוח.
  • לפנות בפניית שירות ללקוח לבחינת הצורך בהתאמת המוצר הפנסיוני שברשותו לצרכיו, תוך 7 ימי עסקים ממועד שנודע לנו על שינויים שחלו במצבו בקשר לביטוח פנסיוני.
  • לתת ללקוח מענה ענייני לפנייתו בהקדם האפשרי.
  • לשוחח עם לקוח ו/או לתאם עמו פגישה תוך 7 ימי עסקים ממועד בקשת הלקוח.
  • ללוות את פנייתו של הלקוח עד סגירת מעגל טיפול בפנייתו תוך עדכון לגבי זמני הטיפול הצפויים.
  • למסור ללקוח מידע אודות זכויותיו בנושא תביעות לתגמולי ביטוח ולהביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו להליך יישוב תביעות תוך ניסיון למצות את זכאותו באופן המיטבי, תוך 2 ימי עסקים ממועד קבלת הפניה.

 

מובהר כי ברקאי קפיטל הינה סוכנות ביטוח ואינה חברת ביטוח.

ניתן לפנות אלינו:

נגישות

הכספת של ברקאי קפיטל

ההדרכות שיעשו לכם סדר בהון